Monday, November 30, 2015

Drošības procedūra


Es vēlos būt brīvs no šīs problēmas. Atslēgvārds.
Es esmu gatavs būt brīvs no šīs problēmas. Atslēgvārds.
Es esmu gatavs būt brīvs no šīs problēmas sākot no šī brīža uz visiem laikiem. Atslēgvārds.
Es atļauju sev būt brīvam no šīs problēmas sākot no šī brīža uz visiem laikiem. Atslēgvārds.
Tas ir labi priekš manis - būt pilnībā brīvam no šīs problēmas sākot no šī brīža uz visiem laikiem. Atslēgvārds.
Es esmu pelnījis būt pilnībā brīvs no šīs problēmas sākot no šī brīža uz visiem laikiem. Atslēgvārds.
Es vēlos iegūt visus šī procesa pozitīvos rezultātus. Atslēgvārds.
Es darīšu visu nepieciešamo, lai pārliecinātos, ka es esmu pilnībā brīvs no šīs problēmas sākot no šī brīža uz visiem laikiem. Atslēgvārds.
Ir viena vai vairākas problēmas, kuras var likt man pieņemt atpakaļ šo problēmu. Atslēgvārds.
Manī ir vēl kaut kas, kas var likt man saglabāt vai pieņemt atpakaļ šo problēmu. Atslēgvārds.
Es joprojām esmu pakļauts riskam pieņemt atpakaļ šo problēmu. Atslēgvārds.

No comments:

Post a Comment